Perguntas de entrevista de Software Designer na ALSTOM | Glassdoor.com.br

Perguntas de entrevista de Software Designer na ALSTOM

Entrevistas em ALSTOM

2,3

Entrevista para Software Designer

Candidatei-me por indicação de um funcionário. O processo levou 2 semanas. Fui entrevistado na ALSTOM (São Paulo, São Paulo).

A entrevista passou pelo gerente de RH com perguntas sobre carreira, aspirações, ramo de trabalho e logo passou para o coordenador técnico com uma demostração de conhecimentos. A prova de inglês foi puxada. Processo foi tranquilo e rápido.

• A empresa contratou uma terceira para realizar o teste de inglês e dar a avaliação do seu nível.   Responder à pergunta

A empresa já apresentou o salário que desejava e os benefícios.

Outras avaliações de entrevista para ALSTOM

Entrevista para Software Designer

Funcionário confidencial em Bangalore (Índia)

Candidatei-me por meio de uma faculdade ou universidade. O processo levou 2 dias. Fui entrevistado pela ALSTOM (Bangalore (Índia)) em setembro de 2016.

Campus placement:
    First round: Technical round
    (Basic programming questions, mostly on C)

Second Round : Logical and analytical reesoning
    Mostly RS Agarwal type of questions.

3) Group Discussion

4) Technical face to face

5)HR face to face

• Technical round: Explain binary sort and bubble sort.

HR Round :
      1)Why do you want to join our company?
      2)Why do you think our company helps in building a strong foundation to your career
      3)Say about yourself
      4)Say about the projects you have worked before   Responder à pergunta

Entrevista para Software Designer

Candidato confidencial à entrevista em Bangalore (Índia)

Candidatei-me online. O processo levou 1 dia. Fui entrevistado pela ALSTOM (Bangalore (Índia)) em novembro de 2016.

Got call from Alstom HR, interview was scheduled for 3 hours. First round was technical, went on for an hour . Interviewer was soft spoken but not sound technically.
    Personally felt good that interview went well. Interviewer kept on asking questions on technologies which are not relevant to position for which interview was going on. After spending an hour in the interview room it was total waste of time. I do not recommend this company