Perguntas de entrevista de Sales specialist | Glassdoor.com.br

Perguntas de entrevista de Sales specialist

Perguntas de entrevista para o cargo de sales specialist compartilhadas pelos candidatos

Principais perguntas de entrevista

Ordenar: RelevânciaPopularidade Data

A man calls in, gives you limited info, but tells you he wants a room in the area of Disney. What do you do first? Part two is they show you a list of different packages and ask you which you would suggest to him.

I didn't feel I had the ability to give a precise answer knowing nothing about their policies, or flow of reservations. On the second part I told them I didn't feel I could make a suggestion at this point, as he gave limited info. So I would have to build a rapport to better understand his needs to answer that.

What would you do to sell a new product?

Qual seu conhecimento sobre o mercado onde iremos atuar?

Onde você quer estar daqui 5 anos?

Foram questionados questões sobre a carreira, situações de conflito técnicamente ou politicamente, como eu me reagiria em uma visita presencial a um clientes e obstáculos que tive frente a um processo novo corporativo.

Basically they asked questions about my salary, details of my commission plan, benefits like health insurance and car allowance, etc. when I was able to start. They haven`t asked questions about achievements, results or any other thing related to the job itself.

De que forma você faria a medição de uma campanha de incentivo ou qual métrica usaria, enfim... dentro de um cenário como esse, como você criaria algo?

Do you have experience using LMS?

Baseado no seu perfil, quais seriam os desafios se você ocupar essa vaga?

Dar um exemplo de uma situação na qual tive que remediar um problema, como as tarefas foram associadas, ações desempenhadas, resultados alcançados e como foram medidos.

110 de 16 Perguntas de entrevista