Trabalhando na Sensée | Glassdoor.com.br

Visão geral de Sensée

Londres, Inglaterra (Reino Unido)
De 501 a 1.000 funcionários
2005
Empresa: privada
Recrutamento e terceirização
Não informado
Desconhecido

Avaliações de Sensée

3,4
StarStarStarStarStar
Tendências de classificaçãoTendências de classificação
Recomendam para um amigo
  • Útil (2)

    "Nothing but good things to say about them."

    StarStarStarStarStar
    • Qualidade de vida
    • Cultura e valores
    • Oportunidades de carreira
    • Remuneração e benefícios
    • Gestão
    Funcionário atual - Customer Service Representative em Newcastle upon Tyne, Inglaterra (Reino Unido)
    Funcionário atual - Customer Service Representative em Newcastle upon Tyne, Inglaterra (Reino Unido)
    Recomenda
    Visão geral positiva

    Trabalho para Sensée em meio período (Até um ano)

    Vantagens

    Very flexible (subject to client requirements) as long as you book your shifts promptly. Training us great. I recently went live on a new account and the training was brilliant and covered pretty much everything needed. Colleagues are great, managers are fab. Yes, you are monitored, but if you're working, what does it matter? Its the same as any office - don't think just because you're working from home it's easy. I work harder now than when I was office based, but love that I finish work and I'm 10 seconds away from my living room.

    Desvantagens

    Nothing I can think of.

    Conselho à gerência

    Keep doing what you're doing. I love working for you.

Ver todas as 83 avaliações

Entrevistas de Sensée

Experiência

Experiência
57%
29%
14%

Como conseguir uma entrevista

Como conseguir uma entrevista
100%

Dificuldade

2,7
Média

Dificuldade

Difícil
Média
Fácil
  1. Útil (1)  

    Entrevista para Customer Service Agent

    Funcionário confidencial em Londres, Inglaterra (Reino Unido)
    Oferta aceita
    Experiência positiva
    Entrevista normal

    Candidatura

    Candidatei-me online. O processo levou 5 dias. Fui entrevistado pela Sensée (Londres, Inglaterra (Reino Unido)) em abril de 2016.

    Entrevista

    Complete the online application and then if that passed you get a one to one phone interview. If you pass that interview you are invited to a 2 - 4 hour virtual interview when the role is clearly explained to you and the clients available. You are given full information on each client and the role and then you complete some on line assessments. You then have a one to one interview with a manager and they view your working area. If you pass all the above you are matched to a client and offered a contract

    Perguntas de entrevista

    • Common sense questions linked around customer services, your skill and abilities and also computer and keyboard skills   1 resposta
Ver todas as 7 entrevistas

Prêmios e reconhecimentos da Sensée

  • Innovation Award for Service Virtualisation, Professional Planning Forum, 2013

Você trabalha na Sensée? Compartilhe sua experiência

Sensée
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Clique para classificar
ou