Fiz uma entrevista na empresa FUJIFILM (Zwijndrecht, Antwerp).
Entrevista
Leuk gesprek, leggen u duidelijk uit wat de inhoudt en wat er van u zou worden verwacht. Lijkt ook een aangename sfeer om in te werken, mensen ontvangen je op een warme manier.