Ik heb een gesprek gehad met een trainee op een carrièreevenement. Daarna gebeld door een recruiter of ik nog interesse had waarop ik een persoonlijkheidstest en capaciteitentest gemaakt. Deze zijn, na een normale voorbereiding, prima te doen waarop ik werd gebeld om een gesprek in te plannen met het hoofd van de trainees. In dit prettige gesprek werd redelijk informeel besproken wat het traineeship inhoudt en waarom ik bij het traineeship zou passen. Hierna zouden nog een paar gesprekken volgen, maar ik ben tijdens deze ronde afgevallen.