Vriendelijk en fijn gesprek gehad waarbij alles duidelijk werd besproken. Verschillende mogelijke opdrachten zijn voorgelegd waardoor goed een keuze gemaakt kon worden. Uiteindelijk is het niks geworden doordat er geen goed passende opdracht voor mijn vraagstuk klaarlag, maar dit kwam enkel daardoor.